: Profesjonalna obsługa reklamacji - odbywające się

2019-09-28

Przedsiębiorstwa bardzo często nie mają przygotowanych, jednoznacznych procedur i modeli logistycznych związanych z obsługa tego rodzaju przepływów. Szkolenie ma na celu wyposażenie osoby zaangażowanej w proces reklamacji w narzędzia pozwalające na dopasowanie działań do specyfiki klienta. 2 Zakres merytoryczny szkolenia z profesjonalnej obsługi reklamacji Czas trwania. : Profesjonalna obsługa reklamacji - odbywające się. Program online reklamacje może być licencjonowany w różny sposób, zaczynając od licencji edukacyjnej, poprzez licencje komercyjne na użytkownika lub procesor bez limitu ilości użytkowników. Dlaczego warto się pochylić nad problemem reklamacji klientów - reklamacja, jako informacja zwrotna od klienta /rynku/ i prezent? Prawne aspekty reklamacji w relacji sprzedawca – konsument, w oparciu o Ustawę o prawach konsumenta. Jako Konsultant będziesz odpowiedzialna/y za mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów zakupionych na platformy internetowej. Magazyny jak i służby magazynowe nie są przygotowane do obsługi reklamacji i zwrotów. Typy reklamacji i reakcja na reklamację. Reklamacja i obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. To oprogramowanie umożliwia samodzielne zgłoszenie i sprawdzanie reklamacji przez Internet. Prawne aspekty reklamacji w prawie gospodarczym. Analiza historii reklamacji – raporty, dane do doskonalenia, analiza Pareto. Program online reklamacje umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Menedżerów średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów zajmujących się logistyką, magazynowaniem i obsługą reklamacji i zwrotów. Reklamacji w dużej korporacji międzynarodowej. W tej części szkolenia zostaną przedstawione techniki i modele postępowania w sytuacjach reklamacji i zastrzeżeń ze strony Kientów. To szkolenie pozwoli Państwu stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji, nauczy jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych. Analiza historyczna reklamacji i wyrobów niezgodnych. Analiza zgłoszonej reklamacji pod kątem zasadności, przyczyn i kosztów. Opłata za połączenie z infolinią banku zgodna z taryfą danego operatora. Celem szkolenia jest danie uczestnikom pewności siebie w kontaktach z klientami w sytuacjach reklamacji i negatywnych emocji klienta. To bardzo łatwa operacja polegająca na wpisaniu numeru reklamacji w odpowiednią rubrykę oprogramowania dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej. W obsłudze reklamacji bazujemy na zaufaniu do naszych odbiorców. Prowadzi szkolenia dla firm jak również zajmuje się doradztwem przy projektowaniu i wdrażaniu procedur obsługi reklamacji oraz indywidualnym coachingiem pracowników. Program nie tylko usprawnia wszystkie etapy reklamacyjne, ale też pozwala na ekspresowy i stabilny obieg dokumentacji reklamacyjnej. Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów. Nasz pionierski program “Poleć szkolenie” to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.